راهنمای خرید املاک و مستغلات در ترکیه: چیزهایی که شما تعجب می کنید
نوشته شده توسط : میثم اکبری

اگر به فکر خرید ملک در ترکیه هستید ، راهنمای خرید املاک و مستغلات در ترکیه که در زیر آماده کرده ایم ، راه بسیاری از مسائل را به شما نشان می دهد.

اگرچه شما در بسیاری از نقاط جهان فرصت سرمایه گذاری در املاک را دارید ، چرا خرید املاک و مستغلات از ترکیه؟

مطمئن هستیم که این سوال نیز به ذهن شما خطور کرده است. اگرچه ترکیه گزینه های غنی از نظر املاک و مستغلات را برای شما ارائه می دهد ، اما کشوری از هر نظر ارزش زندگی را دارد. با این حال ، شما باید بتوانید املاک و مستغلات خریداری شده را به عنوان سرمایه گذاری به طور دقیق ارزیابی کنید. املاک و مستغلات ترکیه از این نظر نیز مزایایی را به شما ارائه می دهند.

ما به خوبی از مشکلات تصمیم گیری در مورد خرید ملک در خارج از کشور خود و انجام اقدامات لازم آگاه هستیم. افرادی که نمی شناسید ، مکانهایی که نمی شناسید. و اعتماد ...

ممکن است سوالاتی در مورد "چرا ملک از ترکیه بخریم؟" در ذهن شما وجود داشته باشد. برای ساده سازی این روند چالش برانگیز ، در زیر می توانید برخی از مواردی را که ممکن است هنگام خرید ملک به آن علاقه داشته باشید بررسی کنید.

خرید ملک در ترکیه، امروزه از جمله سرمایه‌ گذاری‌های محبوب در میان ایرانیان و دیگر سرمایه گذاران خارجی است. این کشور، یکی از زیباترین کشورهاست و مردمانی خونگرم و مهمان نواز و سواحل شگفت انگیزی دارد. ترکیه یک کشور چند ملیتی است و اقتصادی قدرتمند، جوان و رو به رشد و همچنین بازده سرمایه گذاری یا نرخ سود سرمایه گذاری بالا و مناسبی دارد. همین موضوع موجب افزایش سرمایه گذاری‌ها توسط افراد خارجی بخصوص ایرانیان در این کشور شده است. همچنین بهبود زیرساخت‌ها باعث شده است که معماران و طراحان برای اجرای پروژه‌ها و نمایش هنر خود، ترکیه را برگزینند و متقاضیان خرید ملک در ترکیه افزایش یابد.

به عنوان مشاورین املاک درخت سفید ، ما خوشحالیم که در تمام مراحل خرید ملک و انواع مواردی که با تجربیات ما کنجکاو هستید حداکثر کمک را به شما می کنیم.

چه کسی می تواند در ترکیه مالکیت کسب کند؟
در سال 2012 ، با یک اصلاحیه در قانون ثبت زمین ، شرط "متقابل" برای اشخاص حقیقی خارجی که در ترکیه به مالکیت دست می یابند حذف شده است. با این اصلاحیه ، شهروندان 183 کشور ممکن است بدون در نظر گرفتن شرایط متقابل ، در ترکیه املاک و مستغلات بدست آورند. به عنوان یک رازداری ، لیست روشنی از 183 کشور موجود نیست. برای این منظور ، می توان اطلاعات را از سفارتخانه ها / کنسولگری های ترکیه و از اداره کل ثبت اسناد و کاداستر به دست آورد.

پیش از این ، دستیابی به اموال در ترکیه برای شهروندان کشورهای اسلامی و عربی غیرممکن بود. با تغییر در سال 2012 ؛ شهروندان کشورهای عربی و اسلامی برای خرید املاک و مستغلات در ترکیه (به استثنای اتباع سوریه) ارائه می شوند.

اشخاص حقیقی با ملیت خارجی می توانند انواع دارایی ها از جمله مسکن ، محل کار ، زمین و زمین را در کشور ما بدست آورند (به شرط رعایت محدودیت های قانونی).

محدودیت های قانونی در مورد خرید ملک توسط خارجی ها چیست؟

* یک شخص حقیقی خارجی ممکن است حداکثر 30 هکتار املاک و مستغلات در ترکیه خریداری کند و می تواند حقوق واقعی محدودی را به دست آورد.

* در بعضی از مناطق ، نزدیکی املاک به مناطق ممنوع نظامی و امنیتی در حال بررسی است. اگر محدودیت امنیتی در منطقه مورد نظر وجود نداشته باشد ، فرد خارجی می تواند ملک خریداری کند.

* اشخاص حقیقی با ملیت خارجی ممکن است املاک و مستغلات و حقوق محدود تا 10٪ از منطقه منطقه را که تحت مالکیت خصوصی است دریافت کنند.

* در شرایط زیر مقررات تصفیه اعمال می شود.

  •  املاک مغایر با مقررات قانون ،
  • خصوصیاتی که برخلاف هدف کسب که توسط وزارتخانه و دولتهای مربوطه تعیین شده است ،
  • در صورت خرید ملک برای طرح ریزی ، در این مدت به وزارت مربوطه مراجعه نکنید ،
  • خصوصیاتی که پروژه های آنها در آن دوره محقق نشده است.

فرآیندهای خرید ملک در ترکیه
بازار املاک و مستغلات ترکیه همیشه فعال بوده و ادامه خواهد داشت. با گذشت هر سال ، افزایش تعداد خارجیانی که در ترکیه دارایی دارند نیز باید مراحل خاصی مانند شهروندان ترکیه را انجام دهند.

می توانید مراحل مربوط به خرید ملک در ترکیه را بررسی کنید.

به منظور سهولت در انجام این فرایندها ، مشاوران مجرب و خبره http://wtthome.com در هر مرحله با شما خواهند بود.

1. انجام تحقیقات عمومی مربوط به ترکیه
برای جستجوی کلی مربوط به مناطق ترکیه ، ساختار فرهنگی و اجتماعی ، هزینه زندگی مفید خواهد بود. در نتیجه ، تعیین کنید که در کدام منطقه از
بوقلمون
شما می خواهید ملک را بدست آورید

2. انتظارات خود را تجزیه و تحلیل کنید و نیازها را شناسایی کنید
وقتی می خواهید در ترکیه ملکی داشته باشید ، باید پاسخ دقیق برخی از سالات مهم را پیدا کنید.

  •  آیا می خواهید ملک را برای زندگی / سرمایه گذاری خریداری کنید؟
  •  آیا مکان هایی وجود دارد که شما بخصوص ترجیح دهید؟
  •  مهمترین معیارهایی که در ملک دنبال آن هستید کدامند؟
  •  محدوده بودجه شما چقدر است؟

3. انتخاب یک شرکت املاک و مستغلات مناسب
صدها شرکت املاک و مستغلات در ترکیه ، به ویژه در استانبول وجود دارد که فروش املاک به کشورهای خارجی را انجام می دهند. با این حال ، بسیار مهم است که شما یک تحقیق خوب انجام دهید و یک شرکت مناسب را انتخاب کنید. زیرا شرکت املاک و مستغلات که شما در ترکیه ترجیح می دهید دست ، چشم ، گوش ، ذهن ، مشاور و به طور خلاصه همه چیز شما خواهد بود.

بسیاری از موضوعات مانند تجربه بخش شرکت ، محتوای وب سایت ، تبلیغات ، تیم مهم هستند. می توانید اطلاعاتی را که درباره wtthome.com تعجب می کنید در ما بررسی کنید
درباره ما
و
خدمات
بخش.

4. تماس با شرکت املاک و مستغلات
برای انتخاب یک شرکت املاک و مستغلات مناسب ، ابتدا با شرکت تماس بگیرید که سود خوبی به شما می رساند. به این ترتیب می توانید در مورد املاک مورد کنجکاوی خود اطلاعات کسب کنید و از رویکرد مشاور مرکز تماس کمی در مورد فرهنگ سازمانی شرکت مشاهده خواهید کرد.

5. بازدید از شرکت املاک و مستغلات
هنگامی که به ترکیه می آیید ، باید از شرکتی که قبلاً با آن تماس گرفته اید بازدید کنید. این بازدید ارائه مقدماتی نمونه کارهایی را که شما به آن علاقه دارید ارائه می دهد. همچنین به شما امکان می دهد شرایط فیزیکی شرکت املاک و مستغلات که قصد همکاری با آنها را دارید ، تیم و اینکه آیا یک موسسه مفید است را ببینید.

wtthome.com برای استفاده موثر از وقت خود در ترکیه به روش های زیر عمل می کند.

  • قبل از اینکه به ترکیه بیایید ، ما روز ملاقات الکترونیکی را با شما ترتیب می دهیم.
  • ما روز و ساعت ورود به استانبول در فرودگاه شما را ملاقات خواهیم کرد.
  • ما اولین جلسه را در دفتر خود داریم.
  • ما گزینه های ملک خصوصی را به شما پیشنهاد می دهیم که قبلاً متناسب با نیازهای شما روی آنها کار کرده ایم.
  • ما با شما موافقت خواهیم کرد که در کدام منطقه املاک مناسب شما باشد.

6. شرکت در یک تور موثر در املاک و مستغلات
برای یافتن ملک مناسب ، دیدن نمونه کارها در محل خود کاملاً ضروری است. با این حال ، بازدید از ده ها ملک برای یافتن گزینه مناسب ، شما را خسته می کند ، وقت را تلف می کنید و شما را گیج می کند. زیرا اگر قبلاً نیازهای خود را به درستی شناسایی کرده باشید ، تعداد خواصی که در مناطق مورد نظر شما مناسب هستند نیز مشهود است. یک مشاور خریدار با تجربه در حال حاضر راه حل مناسب با نیاز شما را به شما ارائه می دهد.

ما به عنوان ملارس ترکیه خواص؛
* با تشکر از مشاوران خریدار خبره ما ، ما فقط خواص مناسب شما را نشان می دهیم. ما وقت شما را با کسانی که مناسب نیستند تلف نمی کنیم.
* علاوه بر املاک ملک ، ما اطلاعات دقیق در مورد ویژگی های زندگی و سرمایه گذاری منطقه را به شما می دهیم.
* ما همچنین در مورد مراحل قانونی مربوط به خرید ملک در ترکیه به شما اطلاع می دهیم.
* هنگامی که تصمیم به خرید ملک می گیرید ، ما برای افتتاح حساب بانکی ، دریافت شماره مالیات ، مراحل شهروندی و سایر مسائل با شما خواهیم بود.

7. مقایسه بین خصوصیات
از مکانهایی که در تور املاک و مستغلات بازدید کرده اید ، ویژگی های ملک ، اینکه آیا کاملاً انتظارات شما را برآورده می کنند ، مقایسه ای سالم داشته باشید. مشاوران خریدار ما در هر موردی که نیاز دارید پشتیبانی لازم را به شما ارائه می دهند.

8. تجزیه و تحلیل شرایط مالی
تجزیه و تحلیل دقیق از قیمت های فروش ، شرایط پرداخت و کمپین املاکی را که بازدید می کنید ، انجام دهید. مشاوران خریدار باتجربه ما راهنمایی درستی به شما می دهند تا با قیمت مناسب و شرایط پرداخت ، املاک دقیق منطقه مورد نظر خود را بدست آورند.

9. رزرو اموالی که انتخاب کردید
هنگامی که ملکی را انتخاب می کنید که هر روز ده ها نفر مختلف از آن بازدید می کنند ، باید سریع هزینه رزرو را پرداخت کنید. هنگامی که شما هزینه رزرو را پرداخت می کنید ، از فروش ملکی که به دیگری انتخاب کرده اید جلوگیری می کند ، همچنین قیمت ملک را تثبیت می کند و تحت تأثیر افزایش احتمالی قیمت قرار نمی گیرید.

10. امضای قرارداد
اطمینان حاصل کنید که کلیه ویژگی ها و شرایط توافق شده ملکی که قصد خرید آن را دارید در قرارداد ذکر شده است. سپس ، با امضای توافق نامه قول فروش املاک و مستغلات ، روند کار را رسماً شروع کنید. در این فرآیند ، قیمت فروش ملک در شرایط توافق شده پرداخت می شود.

مشاورین املاک درخت سفید کاملاً در مراحل امضای قرارداد با شما خواهد بود.

11. افتتاح حساب بانکی و اخذ شماره مالیات
قبل از انجام هرگونه معامله رسمی در رابطه با خرید ملک ، لازم است از طرف خود شماره مالیاتی را از اداره مالیات دریافت کرده و در بانک حساب باز کنید.

تیم مشاورین املاک درخت سفید برای کمک به شما در این فرایندها اینجا است.

12. تحقق انتقال سند مالکیت
برای معاملات سند مالکیت ، با توجه به تاریخ و زمان از پیش تعیین شده ، با اسناد و مدارک لازم ، از اداره سند مالکیت درخواست می شود. مالیات و هزینه های لازم در هنگام درخواست پرداخت می شود. در نتیجه معاملات ، سند سند مالکیت صادر شده از طرف خود را امضا می کنید. http://wtthome.com در انواع روش های سند مالکیت به شما کمک می کند و شما را راهنمایی می کند.

اسناد مورد نیاز برای انتقال سند مالکیت ؛

* سند عنوان سند املاک و مستغلات یا روستا / محله ، بلوک ، بسته ، ساختمان ، اطلاعات بخش مستقل ،
* شناسنامه یا گذرنامه (در صورت لزوم با ترجمه) ،
* اخذ "گواهی ارزش فعلی املاک و مستغلات" از شهرداری مربوطه (این سند توسط فروشنده ارائه شده است) ،
* گزارش ارزیابی املاک و مستغلات ،
* بیمه نامه اجباری زلزله برای ساختمانها (مسکونی ، اداری و غیره) ،
* 1 تصویر از فروشنده و 2 عکس از خریدار (در 6 ماه گذشته ، اندازه 6x4) ،
* اگر طرفی وجود دارد که به زبان ترکی صحبت نمی کند ، مترجم مجاز ،
* نسخه اصلی یا تأیید شده وکالت نامه به همراه ترجمه آن ، در صورت معاملات انجام شده توسط وکالتنامه صادر شده در خارج از کشور.

شما می توانید جهت خرید ملک و مشاوره در مورد چگونگی اخذ اقامت ترکیه به وب سایت مشاورین املاک درخت سفید مراجعه نمایید.





:: موضوعات مرتبط: گردشگری , ,
:: بازدید از این مطلب : 890
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: